آیت الله؟! سید صادق شیرازی لطف فرمودند استدلال کردند!! که چون در قرآن آیه داریم که "عتل بعد ذلک زنیم" و زنیم هم یعنی زنا زاده پس خدا سب کرده و فحش داده و ما هم حق داریم فحش بدیم!!!


چند تا نکته عرض می کنیم و والسلام:

1. این آیه به کسی نسبت زنا نداده و به طور کلی گفته از گناه کار و زناکار و غیره پیروی نکن. یعنی ابتدای آیه اینه که "فلاتطع" اطاعت نکن از این جور افرادی که این ویژگی ها رو دارن. 
2. اگر حتی شخص خاص یا اشخاص خاصی مدنظر آیه باشد اولا اینکه خداوند متعال نسبت ناروا (سب و فحش) نداده است و صفت حقیقی و واقعی آنها را بیان کرده است. یعنی اگر خدا به کسی بگوید زنازاده حتما زنازداه است و این متفاوت است از فحش و سب. ثانیا اسم از کسی نبرده است. فرموده است از آنکس که زناکار است اطاعت نکن. حالا از این آیه چطور می شود "فحش علنی" دادن را برداشت کرد الله اعلم
3. در همون سخنرانی مضحک آیت الله مذکور می فرماد که بعضیا قرآن رو تکه تکه می کنن و یومن ببعض و یکفر ببعض که فکر می کنم بهترین جواب به خود ایشون باشه. قرآن که هیچ. حتی یک سوره بلکه جزئی از یک سوره را مثله می کنن و به اسم تفسیر قرآن بلغور میکنن
4. هر چند اصل موضوع منتفی است اما این را هم می گوییم که معنی واژه ی زنیم هم می تواند غیر از زنازاده باشد همانطور که در روایت آمده است:
از امام صادق علیه‏ السلام تفسیر عتل بعد ذلک زنیم را پرسیدم. حضرت فرمودند: عتل یعنی کسی که کفر او بزرگ باشد و زنیم یعنی کسی که در کفر خود بی‏ باک و گستاخ باشد. 

5. چطور خدا در قرآن یک جا میگوید سب نکنید  (ولا تسبّوا الذین یدعون من دون الله ) و خودش جای دیگر سب می کند؟ این محال عقلی است. 
6. رسول اکرم و ائمه اطهار علیهم  السلام که قرآن ناطق بودند کجا فحش دادند. (دقت کنید که مثلا اگر کسی به ابن مرجانه بگوید زنا زاده این فحش نیست. بیان حقیقتی است که آشکار نیز هست.)

7. آخرش بگویید ایشان اثبات کرد که حضرت به فلانی گفت زنازاده. خب! به فلانی که شما فحش میدهید هم فحش دادند ؟ چرا به آن فلانی دیگر مدنظر شما فحش ندادند؟ ترسیدند نعوذبالله؟
ِ

پ ن: 
آیه مورد بحث: سوره‏  قلم، آیه‏  13. 

 روایت آخری: معانی الأخبار، ص 149، بحارالأنوار: ج 69 ص 97 ح 12.