قسمت دوم از مستند هلهله های شوم که گزیده ای از جنایات آل سعود در کشورهای مختلف در طی دو قرن اخیر می باشد را می توانید از لینک های زیر دریافت کنید.

نویسنده: حجت الاسلام جواد محرابی و حسین عباسی فر

گوینده: هدایتی

تهیه کننده: راهدیو


دریافت کیفیت خوب

 

 


دریافت حجم پایین

 

متن قسمت دوم:

 تشکیل گروه های تروریستی

 

 

عربستان سعودی با راه اندازی و حمایت مالی و نظامی از گروه های تروریستی وهابی القاعده، سپاه محمد، لشکر جنگهوی و قاعدة المجاهدین در پاکستان، گروه تروریستی وهابی الشباب در سومالی (صومال)، گروه تروریستی وهابی بوکوحرام در نیجریه، گروه تروریستی وهابی جندالله در ایران، جماعت انصارالتوحید وهابی در هند،گروه تروریستی تکفیری جیش دولت اسلامی در لیبی و گروه های تروریستی انصار الاسلام و القاعده در عراق به کشتار وسیع مسلمانان و از جمله شیعیان دست زد.

 

 

ده ها هزار عمل تروریستی در جهان محصول فکر وهابیت بود که نهایتا منجر به تشکیل بزرگترین گروه تروریستی وهابی جهان یعنی داعش شد.

 

 

عربستان سعودی در سالهای اخیر فعالیت های عمده ی خود را صرف پشتیبانی از تروریزم در سوریه کرد و گروه های تروریستی زیادی را در راستای کشتار مردم و تخریب این کشور فعال نمود که برخی از آنها عبارتند از: گروه های تروریستی وهابی الفاروق، عقاب های شام، گردان های توحید، جیش الاسلام به رهبری زهران علوش موسوم به جیش السعودی، جبهه النصره، جبهه الاصاله و التنمیه، انصار الرسول و انصار الاسلام که جنایات هولناکی را در سالهای اخیر به بار آوردند.

 

 

همچنین گروه های تروریستی وهابی آزادگان بعلبک، احمدالاسیر، کتیبه الهدی، عقبة بن نافع، ضد الخلافة مصر، حرکة الاسلامیه، طالبان، انصار الخلافة، مجاهدان تیمور، اعتصام بالقرآن و السنة در کشورهای سودان اندونزی فلیپین افغانستان اوزبکستان مصر تونس لبنان الجزائر و غیره تحت نظر ، حمایت و در راستای اهداف ضداسلامی و ضد بشری آل سعود فعالیت می کنند.

 

 

مبارزه با انقلاب های مردمی

 

 

عربستان سعودی از آغاز در منطقه خاورمیانه با انقلاب های مردمی مخالفت و دشمنی کرد و حتی گروه های انقلابی مانند اخوان المسلمین را همیشه سرکوب کرد.

 

 

حمایت عربستان از دولت مصر مانع بروز انقلابی مردمی گشت و انقلاب مردم بحرین با لشگر کشی سعودی ها به خاک و خون کشیده شد.

 

 

حمله به یمن

 

 

عربستان سعودی سالها یمن را مستعمره خود قرار داده بود تا جاییکه این کشور به فقیرترین کشور خاورمیانه تبدیل شد و پس از آنکه یمنی ها تصمیم گرفتند که از زیر استعمار سعودی ها بیرون بیایند جنگ بی رحمانه ای علیه آنها راه انداختند و هزاران کودک و زن بی دفاع را به خاک و خون کشیدند.

 

 

نتیجه:

 

 

 

پیکره امت اسلامی سالهاست که از زخم تفکر تکفیری وهابی رنج می برد.دلارهای سعودی خرج تبلیغ نفرت مذهبی و تولید تکفیری های بیرحم می شود و این در حالیست که فلسطین مظلوم سالهاست در اشغال دشمن صهیونیستی است و در سرتاسر کشورهای اسلامی امنیت توسط تکفیری ها رخت بربسته و ملیون ها نفر در حملات تروریستی مذهبی وهابیون جان خود را از دست داده اند.